Hvis man driver en virksomhed, så har man oftest det problem, at man skal holde styr på timeregistreringen, hvilket ofte kan tage flere timer, hvis man har mange medarbejder. Heldigvis er der nu kommet værktøjer til timeregistrering, som både sparer dig og dine medarbejdere en masse tid.
Timeregistrering på mobilen
Hvis du godt kunne tænke dig at spare den tid, som i forvejen er en knap faktor i din virksomhed, så kan det gøres gennem din mobil. Et af de værktøjer som gør timeregistrering meget nemmere befinder sig på mobilen. Dette betyder, at du uanset sted og tid kan godkende, hvad din medarbejder har indberettet.
Det sparrer dig ikke blot for en masse tid, men det giver dog også et langt større overblik, fordi du får adgang til dette timeregistrerings værktøj, som er logisk indrettet. Udover timeregistrering kan appen også bruges til registrering af brugte materialer og udgifter. Når disse er indberettet, så vil disse blive sendt direkte til kontoret, som derefter kan lægge en sidste hånd på det.
Funktion i praksis
For at det hele ikke skal lyde som en salgstale, men i stedet en guide, så får du her viden til, hvordan du bruger appen. Noget af det som er vigtigt, når man skal lave timeregistrering, er at få gjort det løbende så det ikke hober sig op.
Når medarbejderen er ude og lave et stykke arbejde, så kan det være svært at huske, hvor længe han/hun har arbejdet. Derfor tændes timeregistreringen, når arbejdet påbegyndes og stoppes, når man er færdig. På den måde sikre du dig, at din medarbejder ikke glemmer nogle timer. Derudover slipper din bogholder også for en lille krøllet seddel, som kan være svært at læse. Med andre ord kan både dig og din bogholder finde alt dette det samme sted. Derudover sendes dette også til dig eller direkte til lederen. Dermed kan du holde fokus på, at din medarbejdere gør det, som de er bedst til.
Når man laver timeregistrering, så fungerer det også med andre løn- og regnskabsystemer. På den måde sikre du dig, at du kan spare en masse tid, samtidig med at der ikke opstår en masse unødvendige fejl.